ГоловнаВибранеНаписати листа
 
  ГОЛОВНІ НОВИНИ  
головна новини

26 січня 2015
Про підтримку представників підприємств з переробки відходів і брухту дорогоцінних металів

На виконання Рішення Загальних зборів учасників ювелірного ринку 22 січня 2015 року з додаткового питання, запропонованого представниками підприємств з переробки відходів і брухту дорогоцінних металів, Комісією направлені на адресу Міністра фінансів України Наталії Яресько та Голови Державної регуляторної служби України Ксенії Ляпіної зауваження та пропозиції до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України 15 березня 1999 р. № 383», оприлюдненого для обговорення Міністерством фінансів України 26.12.2014 р.


Текст Проекту –
http://www.minfin.gov.ua/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=406488&cat_id=390898&ctime=1419841220706


Аналіз регуляторного впливу –
http://www.minfin.gov.ua/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=406498&cat_id=390898&ctime=1419841715100

У поданих Комісією зауваженнях та пропозиціях говориться про наступне:

«Проектом передбачено покласти на центральні органи виконавчої влади забезпечення здавання на договірних умовах підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери їх управління, брухту та відходів, що містять дорогоцінні метали, для переробки виключно державним підприємствам, які мають промислові технологічні можливості для такої діяльності.

У пояснювальній записці наводиться одне таке підприємство – це Державне підприємство «Дніпро-ВДМ» (м. Дніпропетровськ).

Зауважуємо, що на даний час в Україні здійснюють господарську діяльність зі збирання та первинної обробки відходів і брухту дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння 198 суб`єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії Державної пробірної служби України. З них державних підприємств – 18, 1 національний вищий навчальний заклад та 1 науково-дослідна установа НАН України.

Доцільність направлення зазначених відходів саме на державні переробні підприємства обґрунтовується виключно наявними в них потребами у завантаженні виробничих потужностей. При цьому посилання розробників на інформацію Міністерства оборони про нібито надмірні втрати дорогоцінних металів при переробці приватними переробними підприємствами сприймаються критично, оскільки зазначене міністерство не визначено спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері реалізації державної політики у сфері державного пробірного контролю, до компетенції якого належить проведення контрольних та арбітражних аналізів матеріалів, що містять дорогоцінні метали.

Таким чином, Проектом пропонується штучно обмежити конкуренцію на ринку переробки брухту та відходів, що містять дорогоцінні метали та знаходяться у розпорядженні підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, без достатнього обґрунтування доцільності прийняття Проекту, як регуляторного акту.

Крім того, Проектом передбачено доручити Міністерству внутрішніх справ вжити заходів до виявлення порушень законодавства у сфері переробки брухту та відходів, що містять дорогоцінні метали, виготовлення дорогоцінних металів та їх реалізації на території України.

Проте, відповідно до ст. 16-1 Закону України від 18.11.1997 р. №637/97-ВР «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контролю за операціями з ними» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного пробірного контролю, у межах своєї компетенції здійснює, зокрема, контроль за додержанням вимог законодавства при здійсненні операцій, за обігом та обліком дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, виробів з них та матеріалів, що їх містять.

Таким чином, залучення Міністерства внутрішніх справ до виконання функцій безпосереднього контролю за діяльністю суб`єктів господарювання, проведення перевірок з метою виявлення порушень законодавства є недоцільним до встановлення фактів вчинення кримінальних правопорушень у сфері переробки брухту та відходів, що містять дорогоцінні метали, виготовлення дорогоцінних металів та їх реалізації на території України.

Враховуючи викладене, Комісія звертається до Міністерства фінансів України з пропозицією відкликати проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України 15 березня 1999 р. №383», до Державної регуляторної служби України – з пропозицією відмовити в його погодженні.




    

Перерахувати кошти до Союзу ювелірів України






Професійна фотозйомка ювелірних виробів

  Опитування  


  Події в Україні та світі  


  АРХIВ НОВИН  

2017

лютий березень квітень жовтень
2016

січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень
2015

січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень
2014

січень березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень
2013

січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень
2012

січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень
2011

січень березень квітень травень серпень вересень жовтень листопад грудень
2010

січень лютий березень травень червень липень вересень жовтень листопад грудень
2009

січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень листопад грудень
2008

січень квітень травень липень серпень жовтень листопад грудень
Новини Союзу Ювелірів України у форматі RSS Українською мовою Новости Союза Ювелиров Украины в формате RSS на русском языке


© 2008-2012 www.juvelir.org.ua
created by ZAP